skip to Main Content
  • Al meer dan 35 jaar ervaring!
  • Eerlijk advies op maat
  • Uitgebreid assortiment
  • Uw zichtbaarheid, ons vak!

Doosletters met verlichting of zonder? Dit is het verschil in impact

Doosletters

Met doosletters reclame maken met verlichting of zonder

Met doosletters reclame maken is een populaire en stijlvolle optie die veel vrijheid biedt in vorm, kleur en formaat. Maar één van de belangrijkste keuzes is: met of zonder verlichting? Beide varianten hebben een andere impact op de zichtbaarheid van uw merk. Maar welke variant kunt u het beste kiezen als u effectief met doosletters reclame wilt maken? CD-Reclame zet de belangrijkste verschillen voor u op een rij, om een weloverwogen keuze te maken.

Dag en nacht zichtbaar met verlichting

Kiest u voor verlichte doosletters reclame? Dan profiteert u van optimale zichtbaarheid, ook in de avonduren of op donkere winterdagen. Vooral bij bedrijven die ook ’s avonds klanten ontvangen, zoals restaurants, winkels of sportscholen, is dit een groot voordeel. U kunt kiezen uit frontverlichting (licht aan de voorkant), indirecte achterverlichting (halo-effect) of contourverlichting. Verlichte doosletters trekken niet alleen de aandacht, maar stralen ook professionaliteit en betrouwbaarheid uit.

Subtiel zichtbaar overdag zonder verlichting

Niet elk bedrijf heeft baat bij verlichting. Met doosletters reclame maken zonder verlichting is vaak de juiste keuze voor locaties met veel daglicht of voor organisaties die rust en eenvoud willen uitstralen. Denk aan adviesbureaus, praktijken of non-profitinstellingen. Deze variant is subtieler, goedkoper in aanschaf en verbruiksvriendelijk. Bovendien kunnen goed geplaatste, niet-verlichte doosletters overdag net zo effectief zijn, mits het contrast met de achtergrond sterk genoeg is.

Wat zegt het over uw merk?

De keuze voor verlichte of onverlichte doosletters heeft impact op hoe mensen uw merk ervaren. Verlichting straalt innovatie, bereikbaarheid en ambitie uit. Zonder verlichting oogt het juist traditioneel, bescheiden en klassiek. De juiste keuze voor het gebruik van doosletters als reclame sluit dus aan bij uw doelgroep, branche en merkidentiteit. Combineer visuele impact met uw kernwaarden om een consistente indruk achter te laten.

Wilt u met doosletters reclame maken? Neem contact op met CD-Reclame!

Bij CD-Reclame helpen we u graag met doosletters reclame te maken voor uw bedrijf. Bij ons kunt u rekenen op hoogwaardige kwaliteit. Wilt u meer weten over wat wij u kunnen bieden? Bel naar 0316 33 40 50, stuur een e-mail naar info@CD-Reclame.nl of vul het contactformulier in. Onze vakmensen staan u graag te woord voor professioneel advies, vrijblijvend meer informatie of een offerte voor uw doosletters. Wij maken uw bedrijf zichtbaar!


Terug naar het overzicht

Contact opnemen

Heeft u interesse of wilt u meer weten?


    Back To Top
    OfferteApp ons